Tervehdys pitkästä aikaa. Jostain syystä mulla on tullut todella pitkä väli tähän blogin päivittämiseen. Neulonut olen ja muiden blogeja lukenut, mutta oman päivittäminen ei ole onnistunut. Nyt kun alkoi 2 viikon talviloma ajattelin ottaa itseäni nistkasta kiinni ja ruveta taas tänne kirjoittelemaan.

Ilmoitin itseni Salainen Neuleystävä 2008:n. Eilen tulikin kortti mun salaiselta neuleystävältä, todella suloinen kortti. Täytyy ottaa kuva siitä ja laittaa tänne.

Olen aika ahkerasti neulonut, enemmän muille kuin itselleni. Kaverin vauvalle olen neulonut villasukat, pipon, nutun, lapaset ja keskeneräisenä on vielä peitto Novita Pop-langasta. Itselleni olen neulonut peräti sormikkaat. Isännän villapaidan sain joulukuussa valmiiksi. Se on kuin valettu isännälle. Mä olen todella ihmeissäni että se onnistuin täydellisesti. Meinasi nimittäin usko loppua kun sitä tein.

Yrtitän huomenna paremmalla ajalla laittaa tänne vähän valokuvia...