Syksy on täällä ja mä en saa mitään aikaiseksi. SNY:lle sain valmiiksi muutaman vaatekappaleen, eli niistä en voi kuvia tänne laittaa. Itselleni en ole saanut mitään valmiiksi. Neulehupparista olen saanut valmiiksi takakappaleen ja molemmat etukappaleet, puuttuu hihat, huppu ja yhteen kursiminen. Äitini on onneksi lupautunut ompelemaan vetoketjun. Joten mun ei tarvitse tapella sen kanssa. Pääkallolapasiin olen langat jo hommat, vielä pitäisi ehtiä ne aloittamaan. Mulla on puikoilla myös muutama Fifi2:n, toinen äidilleni ja toinen itselleni. Tällä menoa ne on valmiit vasta ens kesänä... Sitten vielä bongasin Haruha-kämmennikkäiden ohjeen. Pitäisi laittaa kaikki uudet ohjeet piiloon ja tehdä ensi valmiiksi aikaisemmin aloitetut työt (...ja lehmät lentää...) Mä olen aina sanonut että työ häiritsee pahasti mun neulomisharrastustani.