Joulu tuli ja meni, samoin tuli uusi vuosi. Jotenkin ei pysy mukana näissä "juhlapäivissä" kun on töissä. Töissä olen juuri nytkin, vähän hiljaisempaa nyt, niin ajattelin laittaa vähän tekstiä peliin. 

Neulerintamalla ei kuulu paljon uutta. Olen väsäämässä juuri Anna Hyvän Kiertää osallistujille paketit, jotka yritän saada postiin tammikuun aikana. Äidin myöhästyneestä joululahjasta (scarlett-huppu) puuttuu noin 40cm. Se on niin helkkarin tylsää neuloa niin sitä ei huvita paljon tehdä kerrallaan. Itselleni olen tekemässä kirjoneulelapasia, joista toinen on jo valmiina.

Joululahjoista pientä mainintaa: Paras saamani lahja  varmasti oli isännän antama Moccamaster (jos ei oteta huomioon JYV:sta saamaani IHANAA kassia). Se tuli täytenä yllätyksenä. Toiseksi paras oli vanhemmiltani saamani Marimekon reppu. Mä olen sitä kauan haaveillut mutta en raaskinut ostaa. Mun mielestä 70 euroa repusta on aika paljon...ja mä olen kunnon kassi/laukku-friikki.

Karvaisista kakaroista sen verran että meidän jätkä punnittiin eilen; ikää 8 kuukautta ja painoa 21 kiloa. Eikä sillä ole tippaakaan "läskiä". Odotan mielenkiinnolla toukokuuta ja kuinka isoksi jätkää kasvaa.

Nyt täytyy lähteä töitä tekemään, yritän seuraavalla kerralla laittaa kuvia peliin.