Kiva otsikko :-)

Eli mun ihana Salainen Ystäväni paljasti eilen itsensä, ihanien pakettien lähettäjäksi paljastui Tanja. Sain eilen ihanan paketin. Siellä oli kaksi kerää Drops Alpacaa ja samasta langasta neulottu Omppu-huivi. Tanja, toi väri on juuri sopiva. Paketissa oli myös korttien teko setti. Juuri sopiva tällaiselle blondille kuin minä. Tässä kuva saamastani paketista, huivi ainoastaan puuttuu. Ajattelin että olisin tehnyt tosta langasta itselleni Fifin.

272960.jpg

Syy siihen miksi en ole vähän aikaan kirjoittanut on se, että mä olen saanut uuden lelun. Meille tuli viikko sitten uusi tietokone! Tilattiin HobbyHallista HP Pavillion. Kyllä 19 tuuman näytöllä kelpaa netissä surffailla. Eli tässä kuva mun uudesta lelusta

272965.jpg

Kävin äsken nopeasti vilkaisemassa uutta Ullaa, ja kaikki ohjeet olivat sellaisia jotka voisin toteuttaa. Mä olen edelleenkin sitä mieltä että työ häiritsee pahasti mun neulomistani!