Ajattelin vähän kirjoitella kun huomasin että blogin ylläpito jäänyt...

Se on tää saamarin työ kun vie kaiken ajan ja jaksamisen. Olen ajatellut että täytyy olla jokin helpompi/siistimpi/ei niin stressaava duuni mistä saa tän saman p****n palkan. Mä jään odottamaan mun 500€ palkankorotusta....Sitten kun on vapaa päivä yritän ylläpitää sosiaalisia siteitä (=kaverit) ja istun nojatuolissa ja neulon. Onnex kaverit ymmärtää kun en jokaiseen kissanristiäiseen jaksa lähteä.

Minnu haastoi meikäläisen kertomaan 7 faktaa itsestäni:

1. olen naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa

2. olen koiraihminen henkeen ja vereen

3. äitini on paras kaverini

4. haaveilen äidin ammatista

5. olen keskiverto kokki

6. inhoan siivoamista

7. rakastan neulomista

Neulerintamalla jotain uutta: Novita-lehden mukana tulleen 7veikkavihkosen innoittamana tein baskeri-ohjeen avulla itselleni pipo. Yritin tehdä baskeria mutta pipo tuli. Ihan ok. Isännän villapaita edistyy mukavasti, takakappele valmis, etukappale melkein valmis ja hihat suunnitteilla. Olen tekemässä Novita kesä(?) 2006 malli 44 liinaa Kotiväki-langasta. Hieman isomman teen kuin ohjeessa. Neulonta-puoli valmiina, virkkauspuoli uupuu. Vien sen huomenna äidille joka hoitaa sen osion. Ajattelin tehdä myöskin jonkin sortin villapaidan itselleni talvea varten. Mallia en ole vielä löytänyt....

Nyt täytyy mennä töihin....