Täällä päin Suomea on nyt satanut kaksi iltaa vettä enemmän kuin laki sallii. Koirat ovat tehneet lakon täysin, ulos ei mennä kuin heittää nopeat pissit ja sitten juostaan takaisin sisään. Mä olen nauttinut sadeilmoista täysin; allekirjoittanut on istunut olohuoneen nojatuolissa kutimet kourassa, kuuma mehu muki pöydällä, koira sylissä ja katsonut Eurosportilta snookkeria. Täytyy tunnustaa että toi snookkeri on mielenkiintoinen peli, kun on miljoona eri sääntöjuttua ensin isännältä tarkistanut.

Mä sain eilen pääkallolapaset valmiiksi, ja ilmeisesti olen ottajan niille löytänyt. Huomasin nimittäin että yhdellä mun työkavereista on aika pieni käsi, joten vien lapaset huomenna töihin niin nähdään sopivatko. Mulle ne on aivan liian pienet. Neuloin tuossa pikaisesti itselleni Novitan isostaveikasta syyspipon. Olin kyllä kesällä neulonut pipon Novitan Tennessee-langasta, mutta kun syyspuhurit tulivat tuntui Tennessee-pipo vähän ohuelta.

Olisiko kenelläkään mahdolista lainata/myydä meikäläiselle Novitan syksy 2004 lehteä? Siinä olisi muutama ohje minkä haluaisin enkä viitsisi tulostaa niitä Novitaklubin sivuilta... Kiitos etukäteen!

Edit: Työkaveri tykästyi lapasiin ja olivat juuri sopivat. Saan kuulemma vastalahjaksi jotain "kivaa" ?!?!