Järkyttävä otsikko mutta kuvaa mun olotilaani tän alkuviikon. Eli mä olen ollut halaamassa vessanpönttöä muutaman päivän. Se ei ollut hauskaa! Kaksi vapaa päivää meni täysin hukkaan sairastaessa, mutta eikös sanonta kuulu että tunnollinen työntekijä sairastaa vapaa päivinä. Nyt oloni on kohtalaisen hyvä.

Sain maanantaina voittoni Jaanalta ja lupasin hänelle laittaa kuvan tänne:

307897.jpg

Eli sain häneltä ihanan sinistä villalankaa, kynttilöitä, mittanauhan ja todella suloisen joulukortin. Mistä ihmeestä Jaana tiesit että olen juuri tuollaista mittanauhaa kaivannut. Meinasin jopa pölliä sellaisen töistä kun en muualta löytänyt. Ja tuo sininen lanka, niin mun väristä.

Sain tänään postissa myös toisen paketin. Siinä ei ollut lähettäjän nimeä mutta aavistan että kyseinen paketti oli mun JYV:ltä. Sehän sitten paljastuukin vasta sunnuntaina. Ajatella Jouluaatto on jo sunnuntaina! KÄÄÄK!! 

Olen tekemässä äidilleni Scarlett-huivia joululahjaksi, mutta kiitos tän vatsataudin en taida saada sitä valmiiksi mutta ajattelin laittaa äidille pienin vinkin tulevasta/myöhästyneestä lahjasta, langanpätkän ja jonkin sortin viestin.

Olen koko joulun töissä joten haluaisin nyt jo toivottaa kaikille tutuille ja tuntemattomille:

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2007!