En todellakaan keksinyt muuta otsikkoa.... Viime yö oli kauhea; meidän jätkä (Wagner) ripuloi pari tunnin välein ja oksensi muutaman kerran. Eli nukkumisesta ei tullut yhtään mitään. Lopulta puoli 11 raahauduttiin isännän kanssa "aamukahville". Ei muuten harmita mutta sunnuntai-aamu lopetin yövuorot ja tää päivä oli mun ainoa vapaa päivä. Eli huomenna takaisin töihin, onnex on edes iltavuoro. Enkä voi edes huomenna nukkua kun lupasin mennä äidin kanssa kuntosalille klo 7:30! Kaikkea mäkin lupaan...

Olen mä jotain neuleita valmiiksikin saanut: Sain juuri äsken kaulaliinan valmiiksi. Kuvaa en uskalla laittaa koska kauliina menee joululahjaksi ystävälle. Sain myös valmiiksi äidilleni tarkoitetun Fifi2:n. Kuvan laitan heti kun äiti saa laittettua hapsut siihen. Eli voi mennä hiemän aikaa.... :-)

Menin mukaan Lapaskuuhun. Tuntui luontevalta koska lapasia tykkään tehdä ja joululahjaksi niitä ajattelin antaa. Tänään oli postilaatikossa uusin Suuri Käsityö-lehti. Olen sen noin nopeesti läpi katsonut ja heti kiinnitin huomion sivuun 35. Kainuun kukkalapaset! Ne huutavat mua neulomaan, ihanat lapaset!! Onko kukaan mahdollisesti tehnyt kyseisiä lapasia? Kokemuksia? Saa jakaa...