Mun viime ajat on mennyt töissä ja Fifi2:n jonka olen luvannut äidilleni. Ajattelin saada kyseisen huivin valmiiksi ennen talven tuloa. Mun Novita Pop-langan etsintä on tuottanut tulosta; Jonnan kautta olen saanut ja nyt huuto.net:stä sain huudettua sitä itselleni.

218574.jpg

Tohon marjapuuron punaiseen olen totaalisesti ihastunut ja sitä mulla on nyt 7 kerää, ja toi harmaa on myös kiva väri (4kerää). Toi vihreä ei oikein ole mun makuun, mutta siitä vois tehdä jotain tekele ja tuunaus-kampanjaan. Ellei joku muu ole siitä kiinnostunut...? Huuto.netin paketissa oli siis yhteensä 12 kerää Popia ja isännän kommentti oli: Eipähän pääse loppumaan kesken. Totesin vaan että mun lankavarastoni on pieni kun verrataan muihin himoneulojiin. Mun lankavarasto=yksi iso laatikko, kolme pientä ja viisi muovikassia täynnä lankoja. Onnex en osallistunut langattomaan lokakuuhun ;-) Ostin lankalinja.fi sivuilta kolmet bambupuikot, merkkiä Prym. Olivat sen verran halvat että ajattelin kokeilla. Onko kenelläkään kokemusta kuinka kestävät kyseiset bambupuikot ovat?

Koirat voivat mainiosti. Wagner senkun kasvaa huimaa vauhtia. Viikko sitten punnittiin 14kg. Hampaat sillä on myös ruvennut vaihtumaan, maitohampaita on ruvennut löytymään ympäri kämppää. Löysin kamerasta veikeän kuvan pojusta:

218593.jpg