Mulla on jokin blogi-väsymys. Mua ei innosta tippaakaan ottaa kuvia tekemistäni töistä ja laittaa ne tänne tekstin kera. Ehkä syynä siihen on mun 2 viikkoa kestänyt flunssa, ensin viikko kuumetta ja sitten toinen viikko pää täynnä räkää. Kyllä elämä on ihanaa... Kun just jotenkin toipui flunssasta todettiin meidän osastolla Noro-virus epidemia. Yli puolet hoitajista on sairastanut tai sairasta juuri tällä hetkellä. Osasto on kiinni ja mä odotan milloin virus iskee mun kohdalle.

Koirat voivat mainiosti. Kerttu on oma kärttynen itsensä ja Jätkä kasvaa huimaa vauhtia. Paino on varmaan vuoden loppuun mennessä 20kg! Isännän sairaslomakin on ohitse ja arvatkaa onko se onnessaan kun meni tänään töihin. 

Mä yritän jaksaa vielä ennen vuoden vaihtumista laittaa kuvia tulemaan. Olen sekä joulun että vuodenvaihteen töissä eli saa nähdä ehdinkö.