Tuhannet kiitokset onnitteluista! Salainen neuleystävä: Kortti oli todella söpö. Muutaman lahjankin sain, kiltti kun olen ollut. Paras tuli duunikaverilta joka antoi lahjan mulle synttäreitä seuraavana päivänä. Ohessa kuva...

149579.jpg

Se oli niin söpö paketti etten raaskinut sitä heti avata, vaan piti ottaa valokuva. Tämä mun mielestä todistaa ettei aina lahjaa tarvitse kääriä kalliiseen lahjapaperiin. Tämä on kääritty käsipaperiin ja solmittu kanttinauhalla.

Neulerintamalla ei mitään uutta; yritän ahkerasti saada mun Tennessee-langasta neulomani Fifin valmiiksi. Ei olisi enää montaa kerrosta. Mutta kun tulee aina jotain mikä estää mua neulomasta: jos ei duuni niin sitten jokin muu. Eilen se oli Jannen Mummun 75-vuotisbileet. Hauskaa oli mutta me jouduttiin lähtemään aikaisin koirien takia. Tänään kuultiin että bileet olivat jatkuneet aamu klo 03:n asti. Jopa Mummu 75v oli jaksanut siihen asti. Koirat voi hyvin, Wagnerilla taitaa mennä tänään 10kg rikki. Kyllä siitä huomaa että se kasvaa koko ajan, melkein päivittäin. Odotamme innolla miten iso jässikkä siitä tulee isona.