Kuten otsikko kertoo, meikäläinen sai siivousvimman. Työpöydän pölyttyneet A4:t saivat kyytiä ja samalla järjestin lankojani ja puikkoja. On se kumma että tää vimma yllättää aina ennen iltavuoroon menoa, ei koskaan vapaa päivänä. Outoa.... Tällaisiin purkkeihin järjestin mun puikot

224761.jpg

Tuossa ei ole edes puoliakaan mun sukkapuikoista, mutta ne ehtii laittaa "esille" myöhemmin. Kun puikkoja järjestin huomasin että mulla on "vain" neljät nro 4:n suorat puikot. Pitäisiköhän ruveta pitämään kirjaa noista mun puikoista? :-)

Mä olen melkein saanut pääkallolapaset valmiiksi. Ne on mulle pikkasen turhan tiukat, joten täytyy kysäistä isännän siskolta jos ne vaikka sille mahtuisivat. Isännästä puheenollen; se on 10 vkon sairaslomalla. Mursi pelissä veneluunsa vasemmasta ranteesta ja sai lilan kipsin. Se on nyt ollut vkon sairaslomalla ja hyppii jo seinille. Se ei oikein osaa nauttia kotona olosta. Mä en yhtään pitäis hanttiin jos saisin olla kotona 10vkoa.

224764.jpg

Pakko oli laittaa seuraava kuva tänne. Mä löysin kyseisen laukun täältä ja eikä mun mielestä ollut turhan kallis. Ison kasan joululahjoja löysin tuolta samasta paikasta, koirafani kenties. Mun ihan ensimmäinen koira oli kultainen noutaja ja jos asia olisi ainoastaan meikäläisestä kiinni meillä olisi kultsu. Mutta isäntä ei halua niin "lällyä" koiraa, joten pehmittäminen jatkuu....

224765.jpg

(vähän on kamera vääristänyt kuvaa, toi kassi on luonnossa paremman näköinen)