Sain blogiini viestin JaanaM:ltä että mihin olen kadonnut. Mä olen kadonnut työni syövereihin... sekä palkkatyöni että neulomistöitteni. Jotenkin meikäläiseen iski jonkin sortin blogiväsymys. Muiden blogeja on seurannut ahkerasti mutta omasta en ole jaksanut huolehtia...

Neulomistöitäni olen jonkin verran saanut aikaiseksi. Turtleneck shrug:n sain tehtyä valmiiksi. Se on helppo tehdä kunhan Tikru ensin suomensi blondille ohjeen. Rinsessa-kämmekkäät tein mustasta Tennessee-langasta. Novitan Nalle-langasta olen tekemässä boleroa, osat on neulottu jonkun pitäisi vaan kursia ne kokoon. Eilen aloitin tekemään Novitan Samos-langasta neulepaitaa itselleni (Kesä 2006 nro 19).

Koirat voivat mukavasti; Wagner (englanninbulldoggi) täyttää ensi kuun 4pvä 1-vuotta! Kyllä aika menee nopeasti. Kerttu (kääpiöpinseri) pitää edelleen Wagnerin kurissa. Olen isännälle uhannut että naulaan meidän matot kiinni lattiaan, koska muuten ne on 24h kasassa jossain nurkassa. Sen verran vauhdikkaasti meidän kakarat leikkii.

Tää oli nyt tällainen kuvaton pikapäivitys. Täytyy ottaa kuvia mun tuotoksista ja laittaa ne tänne kaikkien "ihailtavaksi".