Kuten otsikko kertoo, meikäläisen loma on sitten ohi. Tänään pitäisi mennä iltavuoroon. Eilen näin duunikaverin joka kertoi että raskaita potilaita on osasto täynnä. Eli ei mitään uutta auringon alla...

Tämän kortin sain mun salaiselta neuleystävältä, se on niin söpö että pakko laittaa

176836.jpg

vähän väärinpäin :-) 

Aloitin viime viikolla neulehupparin teon, ohjeen löysin uusimmasta Pirkka-lehdestä.

176837.jpg

Mun täytyy tunnustaa että mielestäni toi on kauhean värinen tossa alkuperäisessä ohjeessa. Mun mielestä toi ruskea ja petrooli ei sovi yhteen. Mun neulehuppari on yhden värinen eli petroolin sininen. Ehkä se on tylsempi kuin toi ohjeen, mutta ainakin se on mun näköinen. Huppari on niin pahasti kesken etten kehtaa laittaa kuvia siitä. Laitan kuvan sitten kun se on valmis (elen siinä toivossa ettei siitä tule UFO:a). 

Löysin kamerasta todella hyvän kuvan meidän Kertusta (kerrostalokyttääjän unelmasta), pakko laittaa tähän...

176835.jpg