Sain eilen meidän digikameran takaisin, joten oli heti pakko ottaa kuvia langoista ja kesken eräisistä neuleista...

Ihan ekaksi: Jonna hankki mulle Novitan Pop-lankaa jota olen metsästänyt tuloksetta. Aivan ihania väriä vielä mulle suositteli. Sormet syhyää malttamattomina että pääsen noista jotain neulomaan. Olen jo uuden tilauksen Jonnalle laittanut.

201490.jpg

Laitan myös kuvan langoista jotka mun salainen neuleystäväni lähetti mulle, karkkipussin kera (joka muuten syötiin samana päivänä). En ole vielä keksinyt mitä niistä tekisin eli vihjeitä/ohjeita otetaan kiitollisena vastaan. Kuvasta ei kunnolla näe niiden oikeaa väriä. Harmi...

201493.jpg

Mulle meni viime yö vähän pipariksi, kun toinen koirista päätti ruveta sairastamaan. Laskin tossa että siivosin kolmet ripulit ja kolmet oksennukset viime yönä. Yhdet ripulit tulivat sänkyyn. Klo 03 lähtien nukuin lattialla, heräsimpä paremmin kun koira rupes oksentamaan. Jotain se on syönyt tuolta ulkoa. Nyt onneksi aamuruoka on pysynyt sisällä, ja yksin ne ei joudu olemaan koska isäntä on illan niiden kanssa. Mä kun joudun menemään iltavuoroon.

Laitan tähän loppuun vielä muutaman kuvan. Ihka ensimmäisestä pääkallolapasesta ja Fifi2:sta jota yritän neuloa itselleni.

201500.jpg

201501.jpg